» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد

مقالات هایبرد

اینترنت رسانه تبلیغاتی مناسب

سه شنبه 24 اسفند ماه 1389

برای معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روشها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا بحال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند.

ادامه مطلب

ارتباط خود را گسترش دهید

سه شنبه 24 اسفند ماه 1389

ادامه مطلب

آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنند ؟

سه شنبه 24 اسفند ماه 1389

تبلیغات بنر تاکنون از محبوبترین و شایعترین اشکال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد.اما نشریات و رسانه ها بر این باورند که تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد.

ادامه مطلب

انتخاب کردن نام شرکت و یک نام دامنه (Domain )

دوشنبه 23 اسفند ماه 1389

شما ممکن است فکرکنید نام شرکت من با بهینه سازی موتورجستجو چه ارتباطی می تواند داشته باشد ؟

ادامه مطلب

جست وجو در اینترنت

یکشنبه 22 اسفند ماه 1389

وجود بیش از چند میلیارد صفحه در اینترنت، پیدا کردن پایگاه های موردنظر و جست وجو در اینترنت کار بسیار دشواری به نظر می رسد. ولی خوشبختانه پرتال هایی به نام موتور جست وجو ایجاد شده که به اینترنت کمی نظم می دهد.

ادامه مطلب

بهینه سازی و ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو

یکشنبه 22 اسفند ماه 1389

موتورهای جستجوی گوگل (Google), یاهو (Yahoo), آلتاویستا (AltaVista) , ام اس ان (MSN), اسک جویز (Ask Jeevs), آل د وب (AllTheWeb), آ اُ اِل سرچ (AOL SEARCH) ,اکسایت (EXCITE), لیکوس (Lycos) , ... , یکی از مهمترین منابع ترافیک وب هستند. تنها موتور جستجو گر محبوب گوگل, روزانه با بیش از ۱۶ میلیارد کلیک, میلیونها کاربر را به سوی سایتهای گوناگون سرازیر می کند. آمار حاکی از آن است که ۹۰% از کاربران برای یافتن سایت مورد نظر خود, اطلاعات را از موتورهای جستجو می جویند و البته می یابند.

ادامه مطلب

آن سوی موتورهای جست‌وجو

شنبه 21 اسفند ماه 1389

موتورهای جست‌وجو ممکن است شما را به سایت‌‌های مخرب هدایت کنند. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم تا با رعایت آنها از دریافت‌های خطرناک، سایت‌های تقلبی و هرزنامه‌ها در امان باشید.

ادامه مطلب

آَشنایی بیشتر با گوگل

شنبه 21 اسفند ماه 1389

به راحتی می توان ادعا کرد ، که اکثر کسانی که با اینترنت کار کرده کرده اند تجربه ی جستجو در سایت گوگل را داشته اند . فقط کافی است در خط آدرس بنویسد : www.google.com و سپس در پنجره ی ساده ای که ظاهر می شود آنچه می خواهید را تایپ کنید و از میان هزاران انتخابی که در اختیارتان قرارگرفته است سایت موردنظر خود را انتخاب کنید !

ادامه مطلب

اشتباهات رایج در تبلیغات

پنجشنبه 19 اسفند ماه 1389

بارها مشاهده شده مدیران شرکت‌ها و کارگزاران تبلیغات با وجود صرف هزینه‌های گزاف در بخش معرفی و تبلیغات، از عدم بازدهی مناسب و نتایج غیرسودمند حرکت‌های تبلیغاتی خود ناراضی هستند. در این‌جا سعی داریم با هدف افزایش بازده سیاست‌های تبلیغاتی به اختصار فهرست ۱۰ اشتباه اصلی را که باید از ارتکاب آن‌ها خودداری کرد مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب

آشنایی با واژه بازاریابی اینترنتی E businessو کارکردهای آن در تجارت الکترونیکی

پنجشنبه 19 اسفند ماه 1389

به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این بازاریابی نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال میشود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می باشد.

ادامه مطلب

کسب درآمد از میان کلمات

چهارشنبه 18 اسفند ماه 1389

تبلیغاتی که در میان متن اخبار و بقیه صفحات وب قرار داده می‌شوند رو به افزایش هستند و کاربران نسبت به این تبلیغاتِ ناخوشایند واکنش نشان داده‌اند.

ادامه مطلب

شروع تجارت آنلاین

دوشنبه 25 بهمن ماه 1389

چنانچه شما توانایی ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، که فروشی مستمربا پشتوانه معامله ای آنلاین و مطمئن را نداشته باشید ایده شما برای جذب درآمد عملی نخواهد شد

ادامه مطلب

خرید مطمئن در وب

دوشنبه 25 بهمن ماه 1389

اغلب خریدها در اینترنت به کمک کارت اعتباری صورت می گیرند. زمانی که تصمیم می گیرید کالایی را خریداری کنید، اطلاعات کارت اعتباری خود و همچنین آدرس خود را درون صفحه وب مربوطه اش وارد می کنید. با این عمل، فروشگاه وجه کالای خریداری شده را به حساب کارت اعتباری شما گذاشته و کالا را به آدرسی که داده اید ارسال می کند

ادامه مطلب

روابط خود با مشتریانتان را از طریق ایمیل افزایش دهید

یکشنبه 24 بهمن ماه 1389

معمولا چگونه ایمیلی برای مشتریانتان می فرستید؟بسیاری از فروشندگان اینترنتی حداقل بخشی از موفقیتشان را مدیون ارتباطات ایمیلی هستند. فرق نمی کند که آنها از این طریق تخفیف ارائه دهند یا تعطیلات ومناسبتها را یادآوری کنند ،مشتریانشان را برای استفاده از محصولشان کمک می کنند،یا آخرین اخباررا می فرستند.شرکتهای معتبر و بزرگ ارتباط خود با مشتریان را از طریق ایمیل حفظ می کنند.عضی اوقات این پیامها بدون هیچ هزینه ای مستقیما به مشتریانی می رسد

ادامه مطلب

تجارت وبازرگانی الکترونیک

یکشنبه 24 بهمن ماه 1389

اینترنت به طور روزافزونی فن‌آوری مورد نیاز را برای تغییرات می‌تواند در اختیار بگذارد. اینترنت می‌تواند هزاران سازمان را در یک شبکهٔ واحد گردآورد و زیرساخت بازار وسیع الکترونیکی را به وجود آورد. بازار الکترونیکی، سیستم اطلاعاتی است که بسیاری از خریداران و فروشندگان را به هم متصل می‌سازد تا مبادلهٔ اطلاعات، کالا، خدمات و پرداختها را بپردازند. این سیستمها از طریق رایانه‌ها و شبکه‌ها همانند یک واسطهٔ الکترونیکی عمل می‌کنند

ادامه مطلب

چگونه سایت خود را چسبناک کنیم

پنجشنبه 21 بهمن ماه 1389

اگر می خواهید که سایت شما چسبناک باشد، یعنی بازدیدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، باید استراتژی مشخصی داشته باشید. شما باید بدانید که ماهیت سایت شما، به چه چیزی برای جذب دوباره و دوباره بازدید کننده ، نیاز دارد

ادامه مطلب

تجارت از نوعی دیگر

سه شنبه 19 بهمن ماه 1389

امروزه با کمی دقت می‌توان مزایای الکترونیکی شدن تجارت را در زندگی روزمرهء افراد مشاهده کرد البته بدون دقت هم می‌توان این اثرات را دید چرا که هر یک از ما به نوعی با این نوع تجارت در ارتباط هستیم پس بهتر است در ابتدا با واژه‌هایی آشنا شویم

ادامه مطلب

تبلیغات، خرید و فروش در دنیای مجازی

یکشنبه 10 بهمن ماه 1389

سازمان های امروزی در حال تلاش و کوشش بیشتر برای استفاده از فناوری اطلاعات هستند که نتیجه آن به وجود آمدن مباحثی جدید در رشته های مدیریت مانند طراحی مجدد فرآیند کسب و کار، سازمان های بدون مرز، سازمان های یادگیرنده و شرکت های دانش محور است. فناوری اطلاعات همچنین توانسته است روش پردازش اطلاعات را آسان کرده و نحوه تصمیم گیری را تغییر دهد و لذا ما شاهد افزایش سرعت در پردازش داده ها و تجزیه و تحلیل حجم بالایی از اطلاعات هستیم.

ادامه مطلب

اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار

پنجشنبه 7 بهمن ماه 1389

ورود به هزاره سوم و مواجه شدن با پدیده تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) ، چنان جهان را منقلب نموده که عبارت نیز از این امر مثتثنی نبوده است. زیر ساخت اطلاعات جهانی در مراحل اولیه گسترش، جهان را چنان در معرض تغییر قرارداده است که ناقض بسیاری ا صول پذیرفته شده اقتصادی و اجتماعی است.

ادامه مطلب
اولین  قبلی  ...  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  ...  بعدی  آخرین